Montag, 2. April 2012

Whiff of Joy Blog Hop Winner


Hello everyone! Thank you very much for all your sweet and nice comments on my bloghop post from Whiff of Joy. I enjoyed reading them. And now it's time to choose a winner...

The winner is...

Congrats to you shortyrose! Would you please send an e-mail to Jeanette (jeanettecomerford@sympatico.ca) with your mailing adress and that you won on my blog! Thanks to everybody who joined the bloghop and till next time! 

And hey, don't forget to check the other DT blogs to see if you won!

Kommentare:

Larisa hat gesagt…

Congratulations!

shortyrose hat gesagt…

Liebe Karina,

der Stempel ist vorgestern schon bei mir angekommen und leider bin ich bis jetzt noch nicht dazu gekommen mich zu bedanken. Das möchte ich natürlich hiermit nachholen.
Ganz doll lieben Dank für den Gewinn. Ich bin total begeistern von dem Stempelchen. Es wird nicht der letzte aus der Kollektion sein!!! Er ist einfach zu süüüüüüüüüüß! Ich hoffe, ich habe bald Zeit ihn zu nutzen! :O)

Ganz liebe Grüße und ein schönes Wochenende
Heike